Uvod


Teškoće se najčešće javljaju u fazama sklapanja i realizacije prodajnog posla: kašnjenje s odgovorom na poslani dopis (upit, narudžbu), kašnjenje s dostavom naručenih proizvoda i usluga, oštećenje proizvoda, nepotpuna pošiljka, dostava proizvoda neodgovarajuće kvalitete i količine i slično. 

Navedene teškoće mogu nastati iz objektivnih (npr. vremenske nepogode, epidemiološke situacije, objektivne teškoće poput poplave, potresa, požara i slično), te subjektivnih razloga (loša organizacija rada, neodgovornost zaduženih djelatnika i slično). 

Svaka teškoća može se riješiti posebnim oblicima pisanih poslovnih komunikacija kao što su:

  1. požurnice,
  2. otkloni,
  3. opozivi,
  4. reklamacije,
  5. opomena,
  6. nagodbe.

Sadržaj DOS-a i vrijeme obrade

  1. Požurnica - 2 sata
  2. Otklon - 2 sata
  3. Opoziv - 2 sata
  4. Reklamacija i komisijski zapisnik - 2 sata
  5. Nagodba - 1 sat
  6. Opomena - 2 sata
  7. Odgovor na opomenu - 1 sat
  8. Školska zadaća - 2 sata

UKUPNO VRIJEME OBRADE: 14 SATI



Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti