
Uvod
Teškoće se najčešće javljaju u fazama sklapanja i realizacije prodajnog posla: kašnjenje s odgovorom na poslani dopis (upit, narudžbu), kašnjenje s dostavom naručenih proizvoda i usluga, oštećenje proizvoda, nepotpuna pošiljka, dostava proizvoda neodgovarajuće kvalitete i količine i slično.
Navedene teškoće mogu nastati iz objektivnih (npr. vremenske nepogode, epidemiološke situacije, objektivne teškoće poput poplave, potresa, požara i slično), te subjektivnih razloga (loša organizacija rada, neodgovornost zaduženih djelatnika i slično).
Svaka teškoća može se riješiti posebnim oblicima pisanih poslovnih komunikacija kao što su:
- požurnice,
- otkloni,
- opozivi,
- reklamacije,
- opomena,
- nagodbe.
Sadržaj DOS-a i vrijeme obrade
- Požurnica - 2 sata
- Otklon - 2 sata
- Opoziv - 2 sata
- Reklamacija i komisijski zapisnik - 2 sata
- Nagodba - 1 sat
- Opomena - 2 sata
- Odgovor na opomenu - 1 sat
- Školska zadaća - 2 sata
UKUPNO VRIJEME OBRADE: 14 SATI